<$BlogRSDUrl$>

Saturday, October 04, 2003

Kirjoitin romaaniani myöhään yöhön, ja projekti etenee hyvin. Tosin hylkäsin alkuperäisen päähenkilön ja aionkin tarkastella, mitä omituiselle aikamiespojalle tapahtuu, kun hänen äitinsä kuolee. Ei siitä sen kummempaa tällä erää, perustan ehkä uuden blogin tämän asian tiimoilta.

Epähuomiossa tulin illalla syöneeksi myös mm. suklaalevyn, italiaisen panetto-kakun, rasian donitseja ja litran vaniljajäätelöä, mutta ei sehän tee mitään. Tänään on uusi päivä. Olen ihan varautunut kaikenlaisiin repsahduksiin, koska ainahan voi aloittaa alusta. Toistaiseksi olen saanut aikaiseksi 112 sivua tekstiä, ja painoni on noussut +546 grammaa, mikä toki voi johtua siitäkin, että olen nukkunut niin vähän.

Olen tajunnut olleeni liian alentuva, kylmä ja ilkeä joissakin aiemmissa kirjoituksissani. No, kaikillahan meillä on puppupäivämme, ja minun taisi olla sunnuntaina, maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina. (Viittaan tässä siihen, mitä eräs minua viisaampi on kirjoittanut):
"Meillä kaikilla on groteskit puppupäivämme (viittaan omalta kohdaltani viime keskiviikkoon) ja että blogistikollegat ovat kovin kärkkäitä ottamaan sellaiset päivät merkkinä kirjoittelun laadun pysyvästä heikkenemisestä."


Onneksi minun kirjoitusteni laatu ei juuri voi heiketä tästä. Tajuan sen aina lukiessani muita, parempia kirjoittajia. kuten tämä .

Kolmas viisas mies, Ilkka Kokkarinen, ohjaa meitä tämän mielenkiintoisen linkin avulla syvempään rakkauden ymmärtämiseen. Siivettömän tekstien "rivien välistä selviää syy lineaaristen putkiaivojen naisille antamaan elämänohjeeseen olla rakastumatta itseään selvästi ylempitasoisiin alfauroksiin, joiden sitouttamiseen monogaamiseen suhteeseen oma taso ei sitten riitä." Ja minä kun luulin näitä Panun runoiksi. *punastuu*

PS. Päätin ryhtyä olemaan kuin normaalit keskiluokkaiset ihmiset viikon ajaksi. Jännittävää.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Ilmainen www-laskuri