<$BlogRSDUrl$>

Friday, January 30, 2004

Mä oon nero



Mä oon ajatellut, että pitäs jotenkin uusiutua, niinku. Mun uusi idoli on TiraMisu, koska se on niin magee gimma, vaikka onkin kaksipäinen siamilainen. Mä taidan alkaa yrittää olla enempi niin kuin se, niin sitten pojat ja tytöt tykkää. Esimerkiksi hedelmöityshoidot on ihan väärin, kuten TiraMisu kirjoittaa. Lihava ihminen esimerkiksi ei saa otettua lasta syliin, koska vatsa on tiellä ja sen takia Jumalan tahto on, että se ei lisäänny. Sillä ihmisellä on nimittäin huonot geenit, niin kuin kaikki tietää. Misu on nero.

Mutta itse asiassa mä en haluukaan olla Misu, koska se haisee vuohelle ja landelle. Mä haluun olla niin kuin Tira, joka myös on nero. Esimerkiksi tää Plökin Panu on ihan lame, koska se ei tajuu et miks se ei voi koskaan saada ihmissuhdetta. Ai niin miksi? Kert se haluu yhtä oppineen naisen kuin se itse. Kaikki tajuaa, että maailmassa on tasan 2 naista, jotka haltsaa iiriä, gaelia ja friduna skikunaa yhtä hyvin kuin Panu. Eli Tira ja Misu. Eikä se voi saada kumpaakaan, kert me ollaan ihan sen yläpuolella eikä me olla vanhoja tai ällöttäviä muutenkaan. Joten Panu on syrjäytynyt naismarkkinoilta. Vaan miks tosiaan Panun pitäisi seurustella jonkin luuserin kanssa, jolta on opinnotkin jääneet kesken? Paljon mukavampi on, että me mageet tsuput saadaan kiusata sitä luennoimalla miten pitää elää mutta antamatta piparia. Meitä nyt vaan ei kiinnosta muut kun rentut ja juopot, koska me ollaan pissiksii ja niin kuuluu olla. Me halutaan, että joku särkee meidän sydämen, koska se on kumminkin kuuli jätkä. Jokainen, joka meistä oikeesti kiinnostuu on nimittäin jotenkin viallinen, tajuuhan sen jo siitä, että se kiinnostuu meistä. Ei kuul. Joku muu kuin Panu tietysti vois panostaa muihin piirteisin kuin oppineisuuteen, mitkä niinku sillä on naisten kanssa yhteisiä, esmes vaikka tökeröön ja hyökkäävään käytökseen sekä fanaattisuuteen. Tietty sen naisen pitäisi olla ainakin 60, kert Panu on niin syvältä.

Mun pitäisi lähtee nyt bailaan, kun on perjantai-ilta ja kaikkee. Mutta mä oon masentunu. Mä luulen, että tää on jokin taantuma. Musta on vissiin tullut taas teini. Tai jotain. Siis mä en jaksa. Maailma vihaa mua. Mä luin tän jutun ajatuksella eikä siinä ollut päätä eikä häntää. Musta on siis tullut TiraMisu. Onneksi mä en kuitenkaan oo lihava, lyhyt tai ruma. Mutta mä taidan silti tänä iltana mennä herra A:n bileisiin kierimään lattialla ja huutamaan: "Jänis istui maassa! Hyppää pois! Hyppää pois!"


Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Ilmainen www-laskuri