<$BlogRSDUrl$>

Friday, February 27, 2004

Arvoisa Päätoimittaja,

olen seurannut julkaisuanne sen aloittamisesta asti. Tähän asti olen pitänyt verkkojulkaisuanne siihen uhraamani ajan ja vaivan arvoisena. Se on erittäin merkittävä investointi, kun huomioidaan, että minulta menee yhden lauseen lukemiseen ja ymmärtämiseen ainakin tunti.

Nyt olen kuitenkin saanut tarpeekseni, koska julkaisunne sisältö on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Viimeinen niitti Kysyn vaanin arkkuun oli kirjoituksenne jalkaväen kenraali Adolf Ehrnruutia koskien "Asioita joista ei saa laskea leikkiä, 27.2.2004." Pyhä kallis vala vanno, oi Suomeni maa! Ala-arvoinen ja törkeä hyökkäyksenne kuolleita kohtaan kertoo, että teistä ei ole miestä nilviäisen vertaa. En voi ymmärtää kirjoitustanne muuten, kuin että kyse on lukijoiden kalastamisesta ja provokaatiosta. Onnistuitte. Minä todellakin provosoiduin, olin saada sydänkohtauksen ja tukehtua hernesopppaan, jonka vedin nenääni. Lisäksi olen todella hyvin, hyvin, hyvin pettynyt julkaisuunne. Tämä todellakaan ei jää tähän vaan aion ryhtyä erittäin järeisiin toimenpiteisiin.

Täten ilmoitan lukevani Kysyn vaania jatkossa ainoastaan salaa ja lopettavani sen tilauksen. Kuuletteko, lopetan tilaukseni! Saapa nähdä, toipuuko julkaisunne koskaan tästä iskusta. MINÄ todellakin lopetan sen tilaamisen. LOPETAN. En myöskään aio enää koskaan kirjoittaa Kysyn vaanista mitään kommentteja, paitsi nimimerkin takaa!

Nimimerkki
Huolestunut kansalainen, yksi monien puolesta ja joukko nimettömiä perheenisiä


PS. Eräs julkaisunne toimittaja mulkaisi kerran minua erittäin pahasti kävellessäni kadulla. Se ei todellakaan jäänyt minulta huomaamatta. Eikö toimittajilla enää ole lainkaan yleissivistystä, hyviä tapoja tai sydämen viisautta, puhumattakaan vanhojen ihmisten kunnioittamisesta, kieliopin alkeista, etiketistä, innostuksesta aatteelliseen toimintaan, hyvänä mallina toimimisesta nuorisolle, hiihtokilpailuihin osallistumisesta tai pitotarrasta suksien pohjassa?


Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Ilmainen www-laskuri