<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, March 23, 2004

Eikele



Eikele, Kenneth palasi Keski-Euroopan mäkiviikoilta hieman myöhässä ja mukana oli 1000 pullon lasti koskenkorvaa "omaan käyttöön". Meitsi oli koko viikon ihan turhaan kännissä, baarikaappi on jälleen täynnä. Saldoksi jäi vain tämä karmea krapula ja delirium tremens sekä joukko sekalaisia muistikuvia, joissa tanssin ripaskaa Kämpin pöydällä ja huudan: "Mä oon hei se bloggaaja, jonka henkilöllisyyttä kukaan ei tiedä! Mä oon Kuhlakaan! JOo-o! Shampanjaa kaikille!"

Myöhemmät muistikuvat puuttuvat.

Luottokorttilaskusta päätellen on ollut hauskaa.

En muista, missä olen ollut. Miksi taskussani on lappu: "Tervetuloa Jakomäen nuorisoseuran keramiikkakurssille."

Hei Misu, oonko mä ollut teidän bileissä? Ja miten niin "koirakin kuoli". Eihän noin voi kirjoittaa! Mikä koira kuoli ja miksi? Emokoira? Vai pentu? Vai se ihana koira, jonka pentukuva on Tilamisussa? Vähän rotia bloggailuunkin, misukka.

Mitäs te tykkäisitte, jos vain joku päivä kirjoittaisin lakonisesti: "Tänään oli huono päivä. Liuotinpullo tippui, riitelin pomon kanssa ja Kennethkin kuoli. Hei, mä ajan jeepillä ja muijat katsoo vihaisesti."

Tykkäisitte varmaan, että olen kehittynyt kirjoittajana.

Kuhlakaania ei tulla näkemään Kuukkeli-gaalassa, koska kaikki palkinnot kuitenkin saa Kysyn vaan. Blogoslandian grand old man, Pinseri-Sami, saa kiittää Kuhlakaanin puolesta siitä ruppaisesta kunniamaininnasta "surkeimmalle blogille, joka on koskaan käynyt toptenissä". Pitäkää hauskaa. Aih, päähän sattuu. Aih, aih aih. Neiti, yksi loiventava! Ja tilatkaa vossikka, olen ylioppilas ja nyt ajamme hummaamaan Kappeliin! Saanko kusta tähän kahvipannuun, tuollahan on jono?

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Ilmainen www-laskuri