<$BlogRSDUrl$>

Saturday, April 03, 2004

Tärkeintä on olla aito


Äitini oli kirjailija, joten on luonnollista että minustakin tuli kirjailija. Olen kirjoittanut monia hyviä kirjoja. Ne oli helppo kirjoittaa. Jos kirjailija sanoo, että kirjailijan ammatti on vaikea, hän on huono kirjailija. Kirjailijaelämä on vain myytti. Oikeasti on tosi mukavaa, kun saa nukkua pitkään ja tehdä siistiä sisätyötä. Minä vain ryhdyin kirjailijaksi, ja hyvä tuli. Siihen tarvitaan luontaista lahjakkuutta, jota kaikilla ei ole. Koulutus on tietysti yksi tapa yrittää tulla kirjailijaksi, mutta jos paljon puhuu kirjailijaksi alkamisesta, se voi helposti jäädä vain puheeksi. Minä olen kirjoittanut kirjat "Barbie löytää rakkauden", "Barbie löytää poikaystävän" ja "Barbilla käy flaksi".

Tässä on kuva minusta kirjoittaessani uusinta kirjaani, joka käsittelee terveitä elämäntapoja, hiilareita ja prostkuja. Reisissä on vielä löllöä, mutta se kyllä lähtee kun vain jatkan punttitreenejä tarpeeksi.

Seuraavaksi olen ajatellut ryhtyä valokuvaajaksi. Aion näpsiä kuukauden ajan kuvia ja sitten olen valokuvaaja. Se on hauskaa. Kaikkien pitäisi vain ruveta. Sillä tavalla asiat tulisivat tehdyiksi ja todellisuus olisi tarua ihmeellisempää, sadunhohtoista ja ihanaa.





Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Ilmainen www-laskuri